Obserwatorzy

środa, 15 lutego 2012

Kosmetyki lutego 2012r.


Cześć wszystkim !
 Dzisiejszy post poświecę kosmetykom lutego tego roku.
Luty to miesiąc, w którym kupiłam najwięcej kosmetyków i akcesori.
Pierwszym produktem, który polecę będą szampony firmy Pantene z serii Pro-v o nazwie Codzienna Pielęgnacja 2w1 oraz Do włosów normalnych.

Pantene Pro-v Codzienna Pielęgnacja 2w1
To naprawdę dobry szampon, który lekko usuwa łupież i nadaję zdrowy blask, świeżość. Moje włosy po tym szamponie zmieniły się na dobre. Szampon ma ładny zapach i kryształowy kolor. Aby uzyskać efekty należy używać go dosyć często, jak tylko jest to możliwe.

 Pantene Pro-v Do włosów normalnych
Ten produkt po raz pierwszy użyłam w ostaniom sobotę,
ponieważ mam daleko do Rossmanna i w najbliższym sklepie kupiłam ten szampon. Okazał się dobrym, tak samo działa jak tamten. Nie widzę żadnej różnicy w obu szamponach. No może to, że włosy tak się puszą, a to dla mnie plus. Ma ten sam kolor i trochę lekki zapach, ale tak jakby nie ma różnicy.



Suchy szampon z Syoss 
Dobry produkt, przydatny.
Ładnie pachnie, ale wydaje biały pyłek.
Włosy są wyraźnie odświeżone i wyraźnie zdrowsze.
Bardzo polecam ten produkt.
    

Super połączenie 
Krem familijny oliwkowy soft + oliwkowy żel oczyszczający z Ziaji to super połączenie na zimę. Chroni ono skórę przed wysychaniem, a to ważne.
Ja najpierw używam żelu oczyszczającego, a potem kremu, oczywiście w małych ilościach. 



Krem do rąk i paznokci 

Super produkt do rąk podczas zimy. Ładnie pachnie i jest oliwkowy. Polecam !




 Pozdrawiam was gorąco.
Dreema, Nitka ;)

źródło ; google grafika

1 komentarz:

  1. Dziękuję serdecznie, oczywiście wpadnę, a nawet zaobserwuje. Zrobisz to samo, jeśli blog ci się naprawdę podoba. - Pozdrawiam Nitka ;D

    OdpowiedzUsuń

Nitka.. Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Modowe i urodowe odkrycia, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena